Digitális szervovezérlő sorozat LXM-32 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
A digitális LXM-32 AC-szervo motorvezérlő és az új BMH motorok kombinációja egy tökéletes hajtástechnikai megoldást jelent, megnövekedett hatékonyság mellett:
Az LXM-32 szervovezérlők háromféle teljesítményben léteznek 7 kW-ig (maximum 72A csúcs áram melett). A beépített funkciók és számtalan változtatható paraméter segítségével a vezérlőket szinte minden alkalmazási területre optimálisan be lehet állítani . |
A konkrét felhasználási területeknek megfelelően, három alapváltozata van:
mindegyik változat kapható egyfázisú feszültség 110-240V vagy háromfázisú feszültségről 380-480V működő kivitelben is. Minden egyes készülék rendelkezik beépített HMI kezelőterminállal. Beépített hálózati szűrő, fék ellenállás, hűtőborda és ventilátor. A biztonsági megállás funkció is integrálva lett a készülékekbe EN 61800-5-2. Az alapvető funkciók közé tartozik a pont-pont mozgatás, sebesség üzemmód, enkoderjelekkel történő vezérlés, referenciafelvétel mód, fokozatmentes fordulatszám- és nyomatékszabályozás, kézi mozgatási mód.
A szabályozást a szokásos módon: +- 10V-os feszültség jellel, bemeneti vezérlőjelekkel vagy kommunikációs interfészek segítségével PLC-én vagy PC-én keresztül lehet. Az LXM-32 AC szervo vezérlőkben alkalmazott abszolút pozícióérzékelő típusa SinCos SEx37 16.384/ford. felbontással vagy SKx36 131.072/ford. felbontással. Ezek a jeladók a HIPERFACE interfészen keresztül kapcsolhatók össze a készülékkel. Ezen az interfészen keresztül a motorban tárolt összes paraméter beolvasásra kerül a vezérlőbe, így az automatikusan felismeri és beállítja a csatlakoztatott motort. Az alapbeállítások elvégzéséhez a Lexium CT programot alkalmazhatjuk. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Az LXM-32 típusok háromféle méretben és különböző hálózati tápfeszültségre készülnek:
Az LXM-32 vezérlők a következő szervomotorokkal kompatibilisek: BMH , BSH és BRH , amelyek SinCos SKS36 típusú, SKM36, vagy SEK37 SEL37 jeladókkal vannak felszerelve. |
|
Magyarázat: |
P / D - impulzus / irány jelbemenet (Pulse/Direction) A / B - fázis impulzus jelek A és B és az index jel CW / CCW - impulzus jelek óramutató járásával megegyezően és fordítva STO - Safe Torque Off - Biztonsági nyomatéklekapcsolás SS1, SS2 - Biztonsági leállítás 1 (2) - a biztonsági megállás 1 (2) MSZ EN 60204-1 kategória SLS - biztonsági sebességkorlátozás SOS - biztonsági STOP funkció M1, M2, M3 kiegészítő bővítőhely moduláris kialakítás LXM-32M |
|
|